Összes oldalmegjelenítés

2011. október 29., szombat

Első kép

Ő Cincike.
Az a fehér valami Cincike jobb oldalán Bíborka, aki valami alatt fekszik épp a kisszobában. Konkrétan fél testével bebújt a dolog alá és szuszog. Néha ránézek. Még él.

Hát, nehéz menet lesz :)

-------------------

Update.
Cincike vagy úgy tesz, mint aki élvezi, ha simogatják, vagy tényleg. Beletette a fejecskéjét a tenyerembe, amikor vakartam a fülét, amikor végig a hátát, akkor még a farkincáját is az égig emelte. Ettől vérszemet kaptam, többször besettenkedtem hozzá vakarni, mert vakarónak és vakartnak is jó lenni.

Bíborka valamikor a délutáni sziesztánk alatt (értsd: párom aludt, én Monkot néztem, ötödik évad, de ez most nem fontos.) kimerészkedett a kisszobából. Amikor felkeltem, épp a páromat stírölte a hálószobaajtóból. Ezen mindketten meglepődtünk, de Bíbor annyira, hogy fél pillanat alatt elrohant mellettem a nappaliban, és elbújt a virágok mögött, azóta ott meditál. Ő tudja, eszünk ágában sincs megzavarni.

Igaza lesz Moninak, a megmentőnek: Bíbor a bátor, a vakmerő, Cinci a higgadtabb természet. Néha még összekeverem őket, de most átgondoltam, igen, így van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése